מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • סימה
    Post count: 0

    שלום דר’ ספקטור,

    בתי עברה ניתוח פיום לטיפול בהידרוצפלוס באמצע חודש מאי. על ההידרוצפלוס עלינו במקרה כאשר היא נשלחה לבדיקת MRI ע”י רופאת אאג לעניין אחר. בבדיקת הMRI נראה הרחבה חדרים מרשימה מאד של ארבעת החדרים הלטרליים עם נוזל שלא מתנקז. עוד נכתב בפיענוח: האקוודוקט פתוח, הקורפוס קלוזום דק על רקע הידרוצפלוס קומנקטיבי עצור.
    בתי סבלה כל השנים מבעיות רבות : בעיות מוטוריות וקשיים בהליכה, חוסר שיווי משקל, בריחת שתן, חרדה ודיכאון ובעיות חברתיות ובשנה האחרונה מכאבי ראש, בעיות זיכרון, קושי להתרכז ועוד. יש לציין שהיא נולדה עם ראש לא סימטרי ואחרה בהתפתחות אך אז הבעייה לא נתגלתה.
    עתה אנחנו 5 שבועות לאחר הניתוח. מצבה הגופני סביר אך היא במצב רוח ירוד מאד. היא סבלה גם לפני כן וגם עתה מחוסר מוטיבציה, חוסר רצון לעשות משהו.. היא כמעט ולא וצאת מהבית ולא מעניין אותה כלום. היא מאד אפאטית ולא מראה רגשות (גם קודם היתה כך ) היא לא יוזמת שום דבר ולא עושה כלום אם לא מתמרצים אותה לעשות ועוד התנהגויות כאלה…
    בנוסף עלי לציין כי אנו חושדים שהיא איבדה זיכרון. היא חוזרת על חומר שהיא למדה בית הספר וטוענת שהיא לא זוכרת כלום .. ממש נמחק לה החומר.
    איננו יודעים אילו אזורים נפגעו במוחה.
    השאלה היא, האם יש דרך לדעת בעצם מה נפגע ואם כן איך אפשר לטפל?
    האם יש בכלל דרך לטפל בבעיות ההתנהגות ובבעיות הקוגנטיביות? איזה סוג של טיפול מתאים?

    אודה מאד לתשובתך,
    אמא לחוצה ודואגת מאד.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מענה ל־הידרוצפלוס – נערה בת 16
פרטים: